Vilkår

Handelsbetingelser og privatlivs politik m.m

1: Indledende information

Møllers Smukkelamper.dk er stolt ejet af familien Møller Tang fra det idylliske Vestjylland nær Ulfborg. Som en dedikeret landfamilie driver vi denne webshop, hvor vi tilbyder smukt restaurerede antikke, vintage og retro lamper, ny producerede herregårds lamper, samt et lille udvalg second hand samleobjekter.
Restaurering er en hjørnesten i vores livsstil, og vi har engageret os i dette miljøvenlige valg så længe vi kan huske.

Vi værdsætter de historier og den kvalitet, der kendetegner dansk design, håndværk og historie. Vores mål er at videreformidle disse historier til dig i deres originale stand. Vi servicerer og restaurerer lamper for at genskabe dem til deres oprindelige pragt eller så tæt på som muligt. Derudover restaurerer vi i mindre omfang lamper for kunder og eksperimenterer med, og producerer nye lampe designs. Vi er med stolthed en specialiseret lampeforhandler og “Danmarks mindste lampefabrik”!

Vores lampefabrik blev grundlagt i 2019 og webshoppen gik online første gang den 1. juni 2020, vi blev registeret hos  Erhvervsstyrelsen den 8. november 2020. Vores CVR-nummer er 41827092. Du kan finde vores webshop via følgende domæner: Smukkelamper.dk, Lampedele.dk og vestjyllandgenbrug.dk

Ambition og Målsætning

Vi arbejder målrettet på at sikre, at du som kunde er fuldt ud tilfreds med hele din købsoplevelse, fra bestilling til modtagelse af din vare. Denne vilkår beskrivelse har til formål at give dig et klart overblik over fordelene ved at købe varer hos os. Vi opfordrer dig til at kontakte os, hvis du finder vores webshop uoverskuelig eller støder på problemer med en bestilling. Vores team står klar til at hjælpe dig via vores chatsystem.

Vi arbejder kontinuerligt på at optimere webshoppen, så den er let og brugervenlig. Din feedback er uvurderlig for os og hjælper os med at forbedre vores service. Tøv ikke med at skrive til os, hvis du oplever nogen som helst problemer. Din tilfredshed er vores højeste prioritet.

Troværdighed og Tillid

Vi stræber efter at sikre, at vores produktbeskrivelser og billeder i annoncer er så detaljerede som muligt, så du er velinformeret om den vare du ønsker at købe. Alle produkter bliver grundigt gennemtestet, inspiceret og serviceret, inden de vurderes salgsparate. Vi ønsker at varer hos os er af højest mulige kvalitet og at din tilfredshed er så høj som det er muligt indenfor rammerne af vores varer. Vi prioriterer høj sikkerhed for dit køb i vores online butik og vores betalingssystem er dansk og godkendt af Visa, Mastercard og Mobilepay.

Hvis du er i tvivl om et køb, hjælper vi gerne med at sikre din tryghed ved at tilbyde videooptagelser af varer, rådgivning m.m. så du undgår fejlkøb.
Kontakt os på messenger via facebook hvis du ønsker yderligere information om en vare. Vi får mange henvendelser dagligt og administrerer dem gennem Messenger hvor vi også kan sende video m.m. til dig.

2: Leveringstyper / afhentning
Vi sender over hele Danmark, Tyskland, Frankrig, Holland og Sverige via Postnord. Ved større ordrer til virksomheder m.m kan vi vælge at levere direkte med egen bil for at sikre de smukke glas bedst muligt. 

Afsending af pakker fra smukkelamper.dk og Vestjyllandgenbrug.dk
Afsending af pakker fra smukkelamper.dk, Lampedele.dk og Vestjyllandgenbrug.dk

Afsendelse af din vare.
Vi pakker og sender alle hverdage inden kl 09. Dvs. en bestilling du laver om eftermiddagen, bliver pakket den efterfølgende morgen. For bestillinger i weekender og helligdage, sendes disse først kommende hverdag.

Bæredygtig forsendelse og emballage
En procentdel af det beløb som du betaler for fragten med Postnord går til klima bidrag. Direkte betyder det at der laves skovrejsning i Danmark for at reducerer Co2. Dit bidrag anvendes i Katgryden i Ejby, i Bækgård ved Silkeborg, til Vallensbæk kirkeskov og Svanemosen Nyskov i Kolding. 

Vi anvender miljørigtige genbrugsmaterialer i pakkeriet når det er muligt. Vi arbejder løbende på at være så bæredygtige som muligt i forhold til vores forbrug af pakke materialer. Derfor vil du opleve anvendelse af second hand emballage.

Valg af leverandør af fragt
Som kunde hos Møllers smukkelamper.dk kan du vælge Postnord som fragt leverandør. Du skal altid kontrollere din mail for at se hvor din vare leveres. Vær opmærksom på, at vi nogle gange sender varer til dig i flere kasser, af hensyn til varernes sikkerhed. Derfor kan der være flere kasser til afhentning hos din pakkeshop på samme levering. 

Vi anbefaler at du altid vælger “Privat levering ved din dør”, hvis du køber glasvarer. Således sparer du dine varer for en tur i en pakkeshop.

Fragtpriser
Vores fragtberegner beregner prisen automatisk og vore fragtpriser gennemgås manuelt og testes ca. hver 2 måned. Vores fokuserede mål for vores fragtpolitik er, at din fragtpris skal svare præcist til hvad det koster. Fragtprisen er derfor så nøje som muligt udregnet til at være præcis inkl. emballage. Da vi har flere tusinde forskellige produkter i størrelser, vægt og type kan fragtprisen variere lidt på enkelte varer, afhængigt af din kombination af varer, da vores system skal ramme det optimale for de samlede varer. Dette er teknisk opsat via algoritme. Fragtprisen bliver lavere end hvad det reelt koster, jo flere vare du bestiller. 

Ved glas produkter anvender vi en del bæredygtig emballage, da fragten og emballering er en vigtig del af sikkerheden for din vare. Vi ved at mange firmaer “dumper” fragtprisen og i stedet hæver priserne på varerne. Dette gør vi ikke hos os. Vi kører efter skarpe priser og ønsker at være gennemsigtige. Du kan derfor finde alle vores gældende fragtpriser hos postnord under “aftalekunder”. Den resterende del af din fragtpris er glassikring ved anvendelse af papkasser og papir emballering m.m. 
Hvis du alligevel oplever en fragtpris som du ikke syntes kan passe, så kontakt os endelig, så kigger vi på det sammen med dig.

Transporttid fragt
Vi sender dine varer inden kl. 09.00 og normalt modtager du din vare inden for 1-3 hverdage fra din bestilling. Du kan som en tommelfinger regel regne med at vi altid afsender pakker mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, med mindre de almindelige hverdage er en helligdag. Postnord er kendt for at levere 90 procent af alle pakker indenfor 24 timer.
Ved meget tunge eller sårbare forsendelser kan der gå flere dage da vi skal have sikret sikker emballage, dette vil særligt fremgå i annoncen under den enkelte vare.

Betingelser hos fragtleverandører
Herunder kan du se de generelle betingelser hos vores fragtleverandør Postnord, samt de vilkår vores webshop har som betingelser for bindende indgået aftale om fragt med os, som du samtykker til ved accept af vilkår.
https://www.postnord.dk/kundeservice/kundeservice-erhverv/forretningsbetingelser

Modtagelse af din pakke.
Vores statistik viser at vi får skader på 0,2 procent af vores glas forsendelser. 0 procent for andre pakker. Det vil sige omkring 1 ud af 2000 glas pakker. Selv om det er sjældent, anbefaler vi nedenstående procedure når du modtager din pakke. I 2023 havde vi 0 transportskader med Postnord som leverandør i 2024 2 pakker.

Når du modtager din pakke i pakkeshop.
Møllers smukkelamper.dk anbefaler at du IKKE vælger “levering til pakkeshop” hvis du bestiller glas varer. Her anbefaler vi KUN varer som IKKE er af glas. Dette for at skåne glasset for en tur i en pakkeshop håndtering.  Du kan som privat kunde bestille hjemme levering med Postnord. Vi anbefaler at du uden undtagelser som kunde i pakkeshopper, gennemgår emballagen inden du modtager din pakke, samt at du kun kvitterer for modtagelse af pakker som ser intakte ud, og som ikke har tegn på skader.

Ansvar for forsendelsen
Så snart du kvitterer for pakken, er pakken og hjemtransporten dit ansvar og herved også eventuelle skader på pakken. 

Transportskade
Hvis du har kvitteret for modtagelsen af din pakke i pakkeshoppen og du allivel opdager en transport skade når du kommer hjem og åbner din pakke, så skal du straks anmelde skaden til os pr mail og  til Postnord på nedenstående link, hvis du ønsker at vi skal udbetale erstatning. Dette skal jf. Postnord vilkår ske inden 3 hverdage efter levering ellers kan du ikke modtage refundering – erstatning. Du skal tage mange fotos af pakken fra forskellige vinkler, både med pakken åben og lukket og vedlægge dem din skadesanmeldelse. Du må ikke smide pakken ud da fragtleverandører skal have muligheden for at kunne vurdere pakken.
Bemærk: Det er ikke Postnord der skal udbetale erstatning til dig, det er os. Vi vil sammen forsøge at finde en løsning, først ved et forsøg på at finde en erstatningsvare til dig, hvis dette ikke er muligt så refunderer vi uden undtagelser, så hurtigt som vi kan. 

Postnord kontakt
https://www.postnord.dk/kundeservice#humany-ny-kontakt-oss-guider=/15802/reklamation-klage/

Når du har anmeldt transportskaden vil vi være i dialog med dig fra første kontakt til os omkring hvilke muligheder du har. Vi overtager kontakten til Postnord.  Vi træffes i hverdage mellem 08.00 – 15.00

Vi er i dialog med dig med råd og vejledning indtil sagen er færdigbehandlet. Det vil altid være Postnord og Møllers smukkelamper.dk der står med tabet ved en transportskade fra pakkeshop til pakkeshop. En sådan transport skade sag kræver, at du har lidt tålmodighed imens sagen bliver afgjort. Vi udbetaler ikke refundering til kunden, hvis kunden ikke har anmeldt transportskaden til transportfirmaet.

Vi tager af miljøhensyn ikke varer med transportskader retur, en transportskadet vare skal du selv bortskaffe på din lokale genbrugsstation. Undtagelser kan i særlige tilfælde forekomme, efter skriftlig aftale pr mail med os. I disse særlige tilfælde kan vi eks. reparere skaden.

Ved delskade – eks. at et lampeglas er gået i stykker, vil vi sende dig et tilsvarende lampeglas hvis vi har et magen til.

Alle erstatningskrav til os som følge af transportskade kræver at du anmelder transportskaden til transportfirmaet for at du kan modtage refundering og at sagen kan afsluttes.

Manglende modtagelse af pakke eller manglende afhentning af pakke i Pakkeshop.
Vi bestræber os altid på at levere en udsøgt oplevelse for vores kunder og sikre, at alle detaljer omkring en ordre er håndteret med omhu. For at opretholde vores høje serviceniveau og rimelige priser for alle kunder, vil vi gerne informere om, hvordan vi håndterer situationer, hvor en pakke ikke modtages eller afhentes i pakkeshoppen.

Hvis en pakke ikke modtages ved levering til døren, eller ikke afhentes inden for PostNords tidsramme, returneres den automatisk til os, og vi pålægges en returomkostning fra Postnord. I sådanne tilfælde fratrækker vi denne returfragt samt den oprindelige fragtpris fra din refundering. Dette er nødvendigt for at sikre, at vi kan holde omkostningerne gennemsigtige og undgå at pålægge andre kunder yderligere omkostninger.

Når vi har modtaget pakken retur, sender vi dig en kreditnota sammen med det beløb, du har til gode, med mindre du foretrækker, at vi gensender varen til dig på ny. I tilfælde af en gen fremsendelse vil vi bede dig dække omkostningerne for både den oprindelige returfragt og den nye fragt til dig.

Bemærk venligst, at hvis du ikke er hjemme ved dør eller firma levering, vil pakken automatisk blive omdirigeret til den nærmeste pakkeshop, hvor PostNord vil advisere dig. Her har du en uge til at afhente pakken. Du bliver altid adviseret af postnord om hvor din pakke er og hvilke tidsfrister du har for afhentning. En manglende modtagelse eller afhentning betragter vi som aftalebrud og fragtomkostninger herfor dækker vi derfor ikke. Du får selvfølgelig det resterende af varens pris retur når vi har modtaget varen igen. 

Vi takker dig for din forståelse og håber, at du vil kontakte os, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere assistance – vi står altid klar til at hjælpe dig.

Forsikring af din forsendelse
Eventuelle skader under transport med vores leverandør postnord er forsikret op til 4800,- i værdi. Du kan læse mere om postnord forsikring her:
https://www.postnord.dk/sende/praktik/praktik-pakker/forsikring

Klik og hent i vores butik (Covid 19 – safe shopping)
Alle vore varer kan afhentes som “klik og hent” hos os. Enkelte af vore varer i webshoppen kan kun købes som “klik og hent” da de er for sårbare til fragt sorteringsanlæg.  Du kan tydeligt se om du har en sådan særlig vare i din indkøbskurv, da mulighederne for fragt automatisk forsvinder, når en sådan vare kommes i indkøbskurven. Du kan dog hvis du ønsker at modtage dele af din ordre med fragtmand og dele af din ordre som direkte afhentning hos os ved “klik og hent”, vælge at lave 2 ordrer i vores webshop. En ordre med varen som du ønsker at afhente og en ordre med de varer som vi skal sende til dig.

Du kan også før et køb aftale at bese en vare i vores fysiske butik/lager. 

Du kan efter aftale afhente alle hverdage (undtaget er ferier). Derudover holder vi fast åbent i vores produktion/ showroom den første weekend hver måned fra 10-16 (undtaget ferier). Du kan altid se om vi har åbent her: Klik her for at komme direkte til åbningstider på google maps.
Du er altid velkommen til at kontakte os.

Aftale om senere personlig afhentning efter bestilling og betaling. “Klik og hent”
Hvis du i din ordre vælger “Klik og hent i vores butik” så klargøres din vare sættes klar til dig. Du kan så afhente den efter aftale alle hverdage, eller i vores faste åbningstider den første weekend hver måned fra 10-16. Vi er fleksible ift. særlige aftaler om afhentning.
Vi gør opmærksom på at købte varer opbevares ikke over 14 dage fra betalingsdato, med mindre du har lavet en særlig aftale med os. Såfremt en vare, uden særaftale, ikke er afhentet inden 14 dage fra bestilling, så krediteres varen og du modtager betaling retur, minus et håndterings gebyr på 40 kroner, som dækker betalingsgebyrer til betalings systemer,

3: Fortrydelsesret
Når du har bestilt og betalt for en vare i vores webshop har du indgået en bindende aftale med os. Når vi har pakket og bestilt fragt til din vare og du derved på mail modtager din faktura, kan du ikke trække din fulde bestilling tilbage. Vi refunderer gerne varens pris, men den bestilte fragt som ikke blev anvendt refunderes ikke og er en fragt som du har købt men ikke brugt. 

Fortrydelsesret efter modtagelse af vare bestilt online som privat kunde.
Du har som privat kunde uden undtagelser 14 dage fra du har modtaget din online bestilte standardvare til at fortryde dit køb. Hvis du har købt en vare online og ønsker at anvende din fortrydelsesret, skal du blot kontakte os skriftligt via vores mail som du har modtaget din faktura fra.

Fra du har gjort os opmærksom på at du har fortrudt af dit køb, har du 14 dage til at sende varen retur. Vi svarer dig hurtigt tilbage.

Bemærk – Der er ingen returret/fortrydelsesret på: varer som er købt ved fremmøde inde i vores fysiske butik, eller efter varer der personligt er afhentet som klik og hent i vores showroom.
Såfremt du har fået lavet ændringer af standardvarer eller fået fremstillet specialvare købt på webshoppen smukkelamper.dk  er der ikke returret. Erhvervskunder har ikke fortrydelsesret.

Fortrydelsesret gælder udelukkende online køb til private kunder fra de eksisterende annoncer på smukkelamper.dk, hvor der ikke er bestilt ændringer af varen. Her har du heldigvis uden undtagelser 14 dages returret som privat kunde. 

Når du sender varen retur:
Du har som privatkunde 14 dages returret fra du modtager din vare.
Varen skal returneres ubrugt og i samme stand som du modtog den.
En eventuel transportskade ved en returforsendelse er købers ansvar. Det vil sige det er dig der skal oprette en skadesag ved Postnord og køre sagen.  Vi sender dig dokumentation af fotos m.m så du kan oprette skadessag. En transportskadet vare krediteres ikke og tabet ligger ved køber. 

Returlabels
Vi har ikke noget retur label system, da returnering ikke er et automatiseret udgangspunkt hos os, da det ikke er bæredygtigt.

En returnering ændrer forbrug af Co2 væsentligt både ved risiko for glas skade og ved øget samlet transport i lastbil fra 1 transport til 3 transporter på den enkelte vare. Næste kunde til din returvare bestiller jo også online og får leveret den samme vare med lastbil.
Derfor er returnering ikke og bør aldrig være et udgangspunkt for en handel hos os, men er en nødvendighed som kan opstå. Returnering kan miljømæssigt ikke hænge sammen og bør ifølge vores miljø politik være sidste mulighed, ikke første mulighed.

Derfor tilbyder vi en lang række forskellige service ydelser i forbindelse med køb. Vi har et showroom hvor du er velkommen, vi tilbyder ekstra fotos af lamper, videooptagelser og telefonisk rådgivning om en lampe m.m. inden en bestilling, for at sikre at du får den bedste oplevelse med dit køb.

Hvis du fortsat er meget i tvivl om en vare inden bestilling, anbefaler vi at du kigger forbi vores showroom, eller køber lokalt og ikke online.

Ved ønske om gavekøb til andre, hvor du satser på at gavemodtageren vil kunne lide din valgte lampe, anbefaler vi at du køber gavekort i stedet, da en lampe er et meget personligt valg og en lampes udtryk forandrer en boligs indretning væsentligt. Det er derfor meget let at vælge en forkert lampe som gave og skuffe modtageren. Det vil vi også gerne undgå.

Vi håber du forstår vores bæredygtige motiv, det er venligt ment til gavn for alle. 

Tilbagebetaling:
Vi tilbagefører det betalte beløb inden for 14 dage fra modtagelse – minus evt. værdiforringelse.
Vi tilbagefører varens pris inkl. forsendelse (dog ikke returfragt), er varen købt sammen med en andre vare refunder vi den pågældende vares pris.

Returnerings adresse:
Alle returvarer skal sendes retur på nedenstående måde og til adresse som ses i bunden af denne side.

Vigtigt vedr Returforsendelser:
Send kun som Postnord Erhverv eller Home. Vi modtager IKKE pakker uden omdeling som sendes til pakkeshops, eller pakker der sendes pr. efterkrav. Vi modtager kun returpakker returleveret af postnord, fordi vi har faste fragtfolk der håndterer de skrøbelige glas, så de ikke går i stykker.

4: Betaling
Når du handler på Møllers smukkelamper.dk , kan du enten benytte  mobilepay, bankoverførsel, Visa, MasterCard, viabill, Vipps eller kontant betaling ved afhentning. Vi er godkendt af VISA, Mastercard og Mobilepay. Vores priser er uden momsfradrag for de fleste varer da vi primært forhandler second hand og restparti varer. For nye varer kan du i din indkøbskurv og på din faktura se momsen. 

For at beskytte dine kortoplysninger håndteres din betaling med Mobilepay af en godkendt leverandør, som i dette tilfælde er Mobilepay. Denne leverandør sørger for, at alle oplysninger behandles krypteret, så hverken Møllers smukkelamper.dk eller andre kan få adgang til dine kortoplysninger. Du kan finde oplysninger om mobilepay her: https://www.mobilepay.dk/

I vores webbutik kan du også anvende følgende betalingsformer:  Bankoverførsel, Visa, MasterCard, Viabill, Vipps og kontant betaling ved afhentning. 

Hvis du anvender Visa, viabill eller vipps som betalingsform gør vi opmærksom på at:
Vi anvender clearhaus som vores betalingsløsning. Ved gennemførsel af en transaktion skal følgende oplysninger sendes til clearhaus: kortnummer, udløbstidspunkt for kort, beløb og sikkerhedskode. 

Du kan læse mere om clearhaus her: https://www.clearhaus.com/dk/

Vi gør også opmærksom på at Clearhaus anmoder om tilfældige fakturaer til økonomisk kontrol jf. hvidvaskloven regelmæssigt.

5: Gavekort
På webshoppen smukkelamper.dk kan du købe gavekort. Gavekortene har faste beløb på 250 DKK, 350DKK eller 500 DKK.
Gavekortenes løbetid er 1 år fra faktureringsdato. Gavekort kan som udgangspunkt ikke ombyttes til kontanter. I op til et år efter at gavekortet er udløbet kan du få udbetalt gavekortet. Vi fratrækker 25% af det indbetalte i gebyr for administration og gebyr til bank m.m. Restbeløbet tilbageføres til køber af gavekortet, som har sit navn på fakturaen, med samme betalingsform som det blev købt med. Gavekort modtager kan ikke få udbetalt pengene. Såfremt køber ønsker dette, skal vi kontaktes skriftligt pr. mail herom. I tilfælde af at virksomheden smukkelamper.dk ophører, eller går konkurs, kan gavekort ikke længere anvendes eller indfries. 

5: Reklamationsret
Vi forhandler vintage  second hand varer og disse har du ikke 2 års reklamationsret/garanti på, da mange af varerne er meget ældre end 2 år. Vi har kontrolleret og gennemgået alle varer meget kritisk inden afsendelse. Alle varer hvor der ikke er nævnt andet i beskrivelsen af varen, er second hand varer af høj kvalitet. Ved godkendelse af vores vilkår ved køb fravælger du automatisk reklamationsretten.

Ved køb af lamper mv. medfølger der ikke lyskilde/ pærer. Under beskrivelsen på den enkelte lampe kan du se hvilken ledning mv. der medfølger. 

6: Personlige data
For at kunne handle online hos os skal du oplyse navn, adresse, mail og telefonnummer.  Hvis du møder personligt op og handler kontant, så laver vi en kvittering til vores regnskab.
De oplysninger du indtaster på denne hjemmeside anvendes til forsendelse og til vores regnskab. Oplysningerne opbevares i 5 år fra udgangen af det år som du har købt en vare hos os  jf. bogføringslovens § 10. Vi opbevarer oplysningerne hos vores bogholder dinero.dk og i vores kundekatalog i webshoppen som hostes af simply.com.

Vi videregiver de af de ovennævnte oplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig, til det fragtfirma, som skal levere varen. Vores speditør er Shipmondo.com og vores fragtfirma er GLS Danmark.

Det navn, den adresse og det telefonnummer du indtaster ved bestilling, vil fremgå af den pakkelabel, som vi sætter på forsendelsen til brug for levering. Din email adresse anvendes til at vi kan sende dig kvittering, faktura og status på afsendelse fra os og fragt firmaet anvender din mail til at sende dig status på din forsendelse og orientere dig når din pakke er leveret i din ønskede pakkeshop.  Derudover vil du eventuelt modtage en kreditnotat fra Dinero.dk via mail, såfremt vi skal tilbageføre et eventuelt beløb i forbindelse med en refundering. Dit mobilnummer anvendes af fragtfirmaet til at sende dig information om hvor du kan afhente din vare. Du kan læse mere om dette under pkt. 2

Du har ret til at anmode os om følgende:
1. At få adgang til og få rettet/ændret dine personoplysninger i vores kundekatalog
2. At få slettet personoplysninger i vores kundekatalog.
3. Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed.
Se pkt. 9

7: Cookies
Vi anvender kun cookies til tekniske nødvendige formål på denne hjemmeside. Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Vi indsamler IKKE dine cookies til markedsføringsformål. 
Vi registrerer dine cookies i vores besøgsstatistik og anvender desuden google analytics. Google registrerer dine besøg via google såfremt du anvender en Google browser. 

Vi sender cookie oplysninger til trustpilot automatisk så du derved automatisk modtager en mail fra os med link til trustpilot, hvor du kan anmelde din kundeoplevelse hos os, til gavn for nye kunder. Dette samtykker du til ved at bekræfte disse vilkår.

Vi bruger cookies til de helt nødvendige tekniske funktioner på hjemmesiden, fx loginfunktion på hjemmesiden og den elektroniske indkøbskurv i vores webshop, hvor cookies sikrer, at den elektroniske indkøbskurv husker dine varer, mens du handler eller kigger videre på hjemmesiden. Vi ønsker høj sikkerhed hos vores gæster og har derfor heller ikke integreret nogle sociale medier på siden og du kan derfor ikke trykke “del produkt” eller lignende. 

Vi har en separat Facebook og Instagram side. Her har du accepteret Cookie betingelser da du accepterede vilkårene under din oprettelse af bruger hos Facebook og Instagram. Vores produkter er tilknyttet Facebook og google.

8: Venteliste funktion
Du kan som besøgende på webshoppen tilmelde dig til vores venteliste funktion. Her skal du indtaste din mail adresse og navn. Den samlede periode hvor du er registreret, kan være meget lang, da vi forhandler sjældne vintage varer og ikke kan garantere at alle varer kommer på lager igen. Når du registrerer dig, opbevarer vi dine mail oplysninger og dit navn i tilknytning til den ønskede vare.  Du kan til enhver tid bede os om at slette dine oplysninger. Vi gemmer disse oplysninger indtil 7 dage efter du har bestilt varen, når den igen er på lager. Herefter slettes dine oplysninger på ventelisten automatisk.

9: Rabatter m.m
Hvis du ønsker rabatter ved større køb over 20000,- om året, så kontakt os.

10: Erhvervskunder
Du betragtes som erhvervskunde når du har udfyldt firmanavn under siden (fakturering og forsendelse) ved vores kasseudgang og afsluttet dit køb med udfyldte oplysninger om firmanavn. Herved frasiger du dig returret. 
Erhvervskunder har ikke returret/ fortrydelsesret ved køb hos os. Vi modtager ikke betaling via Mastercard Erhverv. Købsaftale er bindende. Erhvervskunder har som alle kunder muligheden for at kontakte os for grundig vejledning inden køb. 

11: Klagevejledning
Hvis du ønsker at klare over et køb hos os skal du kontakte os skriftligt via vores mail, ved at svare på mailadressen på den faktura som du har modtaget.  Hvis vi ikke kan finde en løsning som er tilfredsstillende for dig har du mulighed for at klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk  

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Med venlig hilsen
Familien Møller Tang 2020

Vi ønsker dig en rigtig god oplevelse hos os 

Gennemgået og opdateret 18.02.2025

Wishlist 0
Continue Shopping